چشمهایت

خلوت خالی و خاموش / مرا تو پر از خاطره کردی ای مرد / شعر من شعله احساس منست / تو مرا شاعره کردی ای مرد

چشمهایت

خلوت خالی و خاموش / مرا تو پر از خاطره کردی ای مرد / شعر من شعله احساس منست / تو مرا شاعره کردی ای مرد

به همین سادگی

شاید اونو زیاد دیده باشی
وقت های زیادی را باهاش حرف زده باشی
با اون بیرون رفته باشی
ولی همیشه محبتی را که تو قلبت نسبت بهش داری انکار می کنی...
به لحظه ای فکر کن که اون پیشت نیست
همون موقع است که یه حس میاد سراغت
-اون الان کجاست ؟
-با کیه؟
-چیکار می کنه؟
-سلامته؟
دوست داشتن یعنی همین...
یعنی اینکه        یه حس باعث دلتنگیت بشه...
به همین سادگی
دل منم برای برق اون چشمهای قشنگت وقتی قهر می کنی خیلی تنگ میشه...
پس شاید منم ... دوستت دارم ...
آره ، دوستت دارم -اینو فقط باید باور کنم...


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد