چشمهایت

خلوت خالی و خاموش / مرا تو پر از خاطره کردی ای مرد / شعر من شعله احساس منست / تو مرا شاعره کردی ای مرد

چشمهایت

خلوت خالی و خاموش / مرا تو پر از خاطره کردی ای مرد / شعر من شعله احساس منست / تو مرا شاعره کردی ای مرد

امروز باید برای تمام عمرم تصمیم بگیرم...
یه تصمیم سخت...
باید بین دلم و زندگیم یکی را انتخاب کنم...
ای کاش هیچ وقت هیچ کس مجبور به گرفتن چنین تصمیمی نشه...
شاپرک خانوم شهامت مختصرت را به من قرض میدی ؟
امروز بیش از هر چیزی به شهامت احتیاج دارم
کاش شهامت از دست رفته ام را پیدا کنم
آهای... شما به من کمک می کنید،
نمی دونم کجا جاش گذاشتم
اما باید برش گردونم
آره باید برش گردونم...

نظرات 3 + ارسال نظر
مسعود چهارشنبه 22 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 12:53 ب.ظ http://hamraz-eshgh.blogsky.com

سلام و خسته نباشید
من مسعود هستم وبلاگ قشنگی دارین به وبلاگ من هم سر بزنید
http://hamraz-eshgh.blogsky.com
در ضمن آیدی من
baran_eshg_nefrat
هستش
خوش بگذره


مسعود 18ساله از ارومیه

پویان چهارشنبه 22 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 03:31 ب.ظ

سلام.دستت درد نکنه بابا.پس اگه می خواستی از اولش بزاری بری اونم بدون خبر ما رو صدا می کردی...
خلاصه که خیلی بی معرفتی...
حتی یه خداحافظی هم نکردی و دیگه جواب ندادی...

هانی جمعه 24 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 10:18 ب.ظ http://nabzekhak.blogfa.com

سلام...نمیدونم چی بگم خیلی سخته میدونم من کاملا درکت میکنم...فقط سعی کن تصمیمی بگیری که هرگز پشیمون نشی و تا آخر عمرت مثل کوه پاش وایسی
امیدوارم موفق باشی آزاده جان
امیدوارم همیشه امیدوار باشی و البته بزرگترین امیدت خدای بزرگ باشه
به خونه رویاهای کوچیک منم سر بزن خوشحال میشم عزیزم فعلا خدا نگهدار ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد