چشمهایت

خلوت خالی و خاموش / مرا تو پر از خاطره کردی ای مرد / شعر من شعله احساس منست / تو مرا شاعره کردی ای مرد

چشمهایت

خلوت خالی و خاموش / مرا تو پر از خاطره کردی ای مرد / شعر من شعله احساس منست / تو مرا شاعره کردی ای مرد

و چه کسی پاسخ خواهد داد رنج دلهایی را که میشکنند
ومن تنها در آغازی بی پایان می آیم در سکوتی نفرت انگیز و تلخ
می آیم تا فریاد زنم
من دیگه نمی خواهم نفس بکشم ...
در زمانه ای که دوستی برای فرد معنا میشود نه دیگری نمی مانم
در لحظه ایی که شانه ای حتی شانه ای برای گریستن نیست نمی مانم
در جایی که تو را برای تو نمی خواهند نمی مانم
در فاصله ای که به جای رفتن باید سر را به زیر انداخت و گفت چشم... نمی مانم
در دنیایی که کودکی تنهاست نمی مانم
بین مردمی چنان بی رحم نمی مانم
در  زمینی که هیچ ستاره ای برای بودن نیست نمی مانم
من حتی دیگه با تو هم  نمی مانم
خواهم رفت ...
خدا نزدیک است
دیگر نه مهرتان را میخواهم نه پشت کردنتان را میروم
من دیگر بین شما نمی مانم...

 

نظرات 2 + ارسال نظر
آوا یکشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 01:13 ق.ظ http://www.nesfe.blogsky.com

همه چیز از یاد آدم میره مگه یاشد که همیشه یادته*
سلام ... وبلاگ زیبایی داری و زیبا هم می نویسی ... اگه دوست داشتی به هم سر بزن... موفق باشی..

المیرا و تنها یکشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 01:14 ق.ظ http://www.asemoun-hasty.blogsky.com

گشتم و گشتم تا دست خط های ناز تو رو بین این همه وب لاگ پیدا کردم ناز می نویسی و دلنشین ایشالا پاینده باشی فراموشت نمی کنم تو هم من رو یاد کن قربان تو آرزو مند آرزو هات..............

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد