چشمهایت

خلوت خالی و خاموش / مرا تو پر از خاطره کردی ای مرد / شعر من شعله احساس منست / تو مرا شاعره کردی ای مرد

چشمهایت

خلوت خالی و خاموش / مرا تو پر از خاطره کردی ای مرد / شعر من شعله احساس منست / تو مرا شاعره کردی ای مرد

ای کاش میدانستی نگرانی چه فاجعه ی عظیمی است...
وقتی نمی دانی آرامش پشت کدامین سایه وهم پنهان است
و چه دردی تو را تا سکوت کشانده است...
همراز دل دلهای دلواپسی تو بمان...
دیگر نای ماندن در تنم نیست اما
رمق کشیدن غم چشمانت را دارم...
با دستانم برایت حریمی امن میسازم
درد را از دلت میگیرم مهرم را به تو می بخشم
غم را با اشکهایم از چشمانت می شویم
جای جای زخم دل را با بوسه هایم مرهم میکنم
برایت از زیبایی بودن میگویم
و از شکست رها کردن ...
آنوقت تو در حریم کوچکمان دوباره متولد می شوی
و من در چشمانت خواهم مرد...
و تو شاید معجزه را باور کنی...
چیزی که من به آن ایمان دارم
همانا زیبایی مرگ عظیم تر از ندانستن است... 
 
 

 

نظرات 6 + ارسال نظر
مهدی یکشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 03:23 ب.ظ

مهدی شکرانی یکشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 04:19 ب.ظ http://mehdishokrany.parsiblog.com

سلام . مرسی از این همه لطفی که به من داری مهربون!
خیلی ممنونم که بهم سر زدی . اگه دوست داشتی عضو من شو (وبلاگ) تا هر دفعه بهم دیگه سر بزنیم یا لینک مبادله نیک هر جو ردوست داری . اگه دوست داشتیم با من بچتی این آی دی رو آد کنnow_love_is_great
خیلی ممنونم بازم متشکرم

باران یکشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 07:44 ب.ظ

سلام ازاده! به نظر من ذهن شما سرشار از شعر است اما
( ببخشید) مسائل فنی ی تبدیل ذهنیات خ...دتان به شعرهایی بی ایراد را به اندازه ی لاظم هن...ز مسلط
نیستید این معظل با مطالعه ی زیاد ... ن...شتن زیاد برطرف
میشه سطرهای ق...ی در شعرهایت هست
دلیل نقطه ها ایراد در سیستم فارسی ی اینحاست
فعلن بای ی ی

[ بدون نام ] یکشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 11:18 ب.ظ


دوست گرامی سلام
همانطور که حتما در وبلاگ ها و وب سایت ها هم خبر را خوانده اید و یا از دوستان شنیده اید کمپانی acer قصد دارد تا به اعضای خود ( کسانی که با سایت کمپانی عضو شوند ) یک عدد نوت بوک رایگان که قیمت کنونی آن در ایران 2 میلیون تومان برآورد میشود را به هدیه اختصاص دهد . از آنجا که من دعوت نامه این شرکت را دارا هستم .. خواستم تا شما را نیز در جریان بگذارم .... تا اگر خواهان داشتن یک لپ تاپ با برترین سیستم بودید با این سایت عضو شوید ..... جهت عضویت بروی لینک زیر کلیک کنید و سپس در صفحه ی کمپانی acer بخش register now..! را کلیک کنید و اطلاعات خود را در فرم ثبت نام وارد کنید
و سپس منتظر دریافت ایمیل از طرف شرکت باشید ( کمپانی در کانادا میباشد که در ایران نماینده دارد )
لینک دعوت نامه عضویت : http://notebook.gustonetwork.com/index.php?mid=201244
اگر در حین عضویت و یا پس از آن به مشکلی برخوردید من در خدمتم.

پویان سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 03:29 ب.ظ

چه سخته با تو موندن...چه سخته بی تو رفتن...نمیشه این جدایی باور من...

تا روزی که چیزی رو داریم نمی دونیم چقدر برامون عزیزه اما خدا نکنه براش نگران یا منتظر بشیم یا حتی وقتی از دستش میدیم می فهمیم چه گوهری داشتیم ...
مطمئن هستم تو آدم قدر شناسی هستی.
مرسی از نوشته ای که نوشته بودی.

پویان

نوید ||‌ پسر جنوب || چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 09:28 ب.ظ http://South-Boy.BlogSky.Com

سلام آزاده خانوم خوبی ؟ منتظر و چشم براه کسی باش که بتونه خوب جواب این انتظارت رو بده نه تو رو با یه دنیا تنها بذاره .. مواظب خودت باش آپ دیت کردم یه سری هم به من بزن منتظرم .
آرزومند آرزوهایت نوید || پسر جنوب ||

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد