چشمهایت

خلوت خالی و خاموش / مرا تو پر از خاطره کردی ای مرد / شعر من شعله احساس منست / تو مرا شاعره کردی ای مرد

چشمهایت

خلوت خالی و خاموش / مرا تو پر از خاطره کردی ای مرد / شعر من شعله احساس منست / تو مرا شاعره کردی ای مرد

به من نگاه کن

 

 

به من نگاه کن...

نه به این صورتک رنگی

نه به چشمانی که برق ندارد

نه به لبانی که آرام سخن می گوید

نه به دستانی که به آداب تکان می خورد

و نه به پاهایی که روی یک خط می رود

به من نگاه کن...

نه به دیوارهای اطرافم

نه به این باید های زنانه

به من نگاه کن...

به احساسی که به تو گره خورده است

به دلی که ، به بودنت گرم است

به من نگاه کن...

به منی که به اعتمادت قدم بر می دارد

به منی که بودنش با تو همراه می شود

به منی که برایش اعتبار لحظاتی

به من نگاه کن...

به منی که دیگر آن من نیست

به من نگاه کن...من تغییر کرده ام

نظرات 5 + ارسال نظر
آیدا شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:46 ب.ظ http://ayneh68.blogsky.com

سلام آزاده عزیزم ...
بله یادم هست .. خوبی؟ چه خوب کردی که نوشتی و چه زیبا نوشتی ...
ممنون که بهم سر زدی خوشحالم کردی :)

پسرک غمگین یکشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 04:42 ق.ظ http://stonehearts.blogsky.com


آوای فرشته عشق
نشانیه ایست از احساس
که به من می گوید
عشق هنوز هم وجود دارد...

ستارگان آسمان شب زده
رویاهای رسیدن به آرزوهای محال
و آواز روح احساس
همگی ملودی قصه عشق را سر می دهند...


بازم بیا از اونورا...

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:03 ق.ظ



Godisnowhere"
This can be read as " God is no where" or " God is now here" ! Everything in life depends on your attitude.
Always think Positively.

محسن جمعه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:15 ق.ظ http://ministry.blogfa.com

تو کدومشونی ؟ مادره یا کوچولهه؟
چند سال پیش در ونزوئلا تمبری با عکسی شبیه این به مناسبت روز جهانی شیر مادر چاپ شده بود.
موفق باشی

سارا شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:24 ب.ظ

سلام
وبلاگ خیلی قشنگی اری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد