چشمهایت

خلوت خالی و خاموش / مرا تو پر از خاطره کردی ای مرد / شعر من شعله احساس منست / تو مرا شاعره کردی ای مرد

چشمهایت

خلوت خالی و خاموش / مرا تو پر از خاطره کردی ای مرد / شعر من شعله احساس منست / تو مرا شاعره کردی ای مرد

خوب ، خوب

همین حسی که دارم حتی وقتی از تو دورم تلخ و بیمارم.......چقدر خوبه.......

همین بس که می دونم خوب خوبی خواب خوابی من که بیدارم.......چقدر خوبه.......  

همین بغی که دارم همین ساز شکسته،دلیل از تو مردن تا تو برگشتن.......چقدر خوبه.......

همین اشکی که غلطید همین دستی که لرزید همین دری که یچید از غم تو در صدای من.......چقدر خوبه.......

چقدر خوبه که هستی اگه حتی قدغن اگه حتی غریبه مثل سایه پا به پای من.......چقدر خوبه.......

چه بی نوره ستاره همین که تو بخندی،چه بی رنگه اقاقی پیش لبهات وقت شکفتن .......چقدر خوبه.......

همین حرفی که کم شد از لب من تا ترانه از تو پر باشه.......چقدر خوبه.......

همین وزنی که گم شد تا دوباره عاشقانه از تو پر باشه.......چقدر خوبه.......

............................................................

تقدیم به فاصله دلم تا آ خرین نگاهت...

من این شعر را از آلبوم مانیفست گوگوش نوشتم چون واقعا آهنگش را دوست دارم...

 

می دونی...؟

 می دونی دوستت دارم یه عالمه 
 من فقط تورو دارم تو زندگیم یه آدمه
 می دونی بارون که پشت شیشه آروم می گیره
 خاطره اون روز تداعی میشه عشقت دوباره جون می گیره
 می دونی شب که میشه ستاره ها تو رو یادم می یارن
 می رن و اسم قشنگ تو رو توی دلم جا می ذارن
 می دونی به خاطر تو حاضرم رو دنیا یه خط قرمز بکشم
 برای دیدن اون چشای ناز همه چیز رو به رویا بکشم
  می دونی دلم می خواهد دستای تو رو تو دستام بگیرم
   نگاه تو چشمات بکنم ، عشق رو از اون دوتا یاد بگیرم
می دونی وقتی حرف رفتن تو پیش می یاد 
بی خبر از بودن غرور اشک رو گونه هام می یاد
 می دونی بدون تو زندگی واسم محاله
حتی فکر ندیدنت این دلو کرده کلافه
می دونی بدون تو ندارم یه نیم نفس
آخه دستای من چیکار کنن بی همنفس
می دونی عاشقتم اندازه هر چی عشق تو دنیاست 
آخه عشق که کوچیک نیست اندازه آسموناست
می دونی دلم می خواهد یه روز بشی تو مال من 
غم ها از پیشم برن مهر و محبت بشینه تو قلب من
می دونی منتظرم تا دور دورا تا پای جون
تا وقتی مال من بشی ار تن تنهام می ره جون
می دونی حالا دیگه نوبت توست 
این دل تا ابد خونه توست
می دونی دلم می خواد از اون نگاه ناز بخونم دوسم داری 
بگی بودنت منم تو زندگیت فقط منو داری...