چشمهایت

خلوت خالی و خاموش / مرا تو پر از خاطره کردی ای مرد / شعر من شعله احساس منست / تو مرا شاعره کردی ای مرد

چشمهایت

خلوت خالی و خاموش / مرا تو پر از خاطره کردی ای مرد / شعر من شعله احساس منست / تو مرا شاعره کردی ای مرد

به همه توصیه می کنم  شازده کوچولو را حتما بخوانند
یکی از کتابایی هست که واسه کامل شدن حتما باید خوندش حتما
.

.

.

نمی دونم من کی اهلی شدم
ولی تو با اهلی کردن من زندگیم را چراغان کردی
خیلی وقت است که من صدای پایی را می شنوم که با هر صدای پای دیگری فرق دارد
و تاریکی شب مرا با خود می برد تا سیر چشمانت
سرچشمه تمام اشتباهات زبان است ، این را خوب می دانم...
پس سکوت می کنم تا انتها
ای کاش میدانستم کی میایی آنوقت از ساعتها قبل از آمدنت من قند توی دلم آب می شد
و نزدیک آمدنت دلم شور میزدو نگران می شدم
وآنوقت قدر خوشبختی را می فهمیدم...
اره دور و برم شلوغه
ولی به قول شازده کوچولوخوشگلند اما خالیند برایشان نمی شود مرد
مگر جز برای چشمانت می شود برای هر چیز دیگری مرد ؟
آری ، تو مرا ومن تو را اهلی کرده ام پس برایم در عالم تکی...
من آموختم که تا زنده ام به آنی که اهلی کرده ام ،مسئولم...
بگزار اشکهایم جاری شوند
اگرآدم گذاشت اهلیش کنند ، خودش را به این خطر انداخته که کارش به گریه کردن بکشد
گلایه ای ندارم ستاره ها همواره با منند
ولی نگاه کردن به اونا مثل نگاه کردن تو چشمای تو سخته ، خیلی سخته...

.

( اگه شازده کوچولو را خوانده باشید حتما از نوشتم سر در میارید )

 

نظرات 1 + ارسال نظر
من پنج‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 11:29 ب.ظ http://pardismadhouse.blogsky.com

شازده کوچولو نخونده بودم اما فکر کنم یه ذره فهمیدم چی گفتی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد